یکشنبه, 18 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 225 تاریخ: شنبه، 30 تیر 1403 - 22:04

سالانه ۱۰ هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی البرز اضافه می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: سالانه حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز به دانش‌آموزان استان افزوده می شود که همین افزایش دانش‌آموز، نیروی انسانی بالایی را نیز طلب می کند.

به گزارش نجوای آگاهی؛ نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز با حضور عبداللهی استاندار البرز، عباسی و حدادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و سایر اعضا در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

«علی حجرگشت» مدیر کل آموزش وپرورش استان البرز در ابتدای جلسه ضمن تشکر از حضور استاندار محترم، نمایندگان مجلس و اعضای شورا بیان کرد: سالانه حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز به دانش‌آموزان استان افزوده می شود که همین افزایش دانش‌آموز، نیروی انسانی بالایی را نیز طلب می کند. مجموعه مؤلفه‌های بازنشستگی، نقل و انتقال نیروها از استانی به استان دیگر، جذب و استخدام و رشد دانش‌آموز در سامان‌دهی نیروی انسانی بسیار تأثیرگذار هستند.

وی افزود:در سال گذشته سهمیه‌های استخدامی که به استان‌ها اختصاص یافته بود کاهش یافت و همچنین نتایج دیر اعلام شد به طوری که ابتدایی را اول مهرماه و متوسطه را ۲۸ آبان ماه اعلام کردند که همین امر چالش بزرگی را در سامان‌دهی نیروهای انسانی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: همچنین سال تحصیلی قبل در آموزش و پرورش ۳۱۰ نیروی قرار دادی داشتیم که متأسفانه پارسال سازمان استخدامی آنان را نپذیرفت و این افراد تحت عنوان نیروهای خرید خدمات به کار گرفته شدند، امیدواریم این مسئله به زودی حل شود، چرا که هم امنیت شغلی افراد را به خطر می‌اندازد و همچنین ما از وضعیت نیروی انسانی باثباتی که باید داشته باشیم، بی‌بهره می‌شویم.

https://www.najvayeagahi.ir/@225
پیشنهاد سردبیر