دوشنبه, 26 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 309 تاریخ: جمعه، 19 مرداد 1403 - 18:38

غبارروبی امامزاده طاهر (ع) کرج همزمان با روز خبرنگار+ عکس

همزمان با هفته خبرنگار و گرامیداشت روز شهدای مدافع حرم جمعی از اصحاب رسانه استان البرز در آستان امامزاده طاهر (ع) کرج حضور یافتند.

به گزارش نجوای آگاهی از البرز؛ در این آئین معنوی جمعی از اصحاب جراید و رسانه استان البرز در معیت رئیس خانه مطبوعات و رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز به امامزاده طاهر (ع) کرج مشرف شدند و ضمن قرائت آیاتی از قرآن کریم مزار شهدا را گلباران کردند.

در این مراسم که صبح پنجشنبه 18 مرداد برگزار شد، اصحاب رسانه با قرائت فاتحه یاد شهیدان مدافع حرم در این استان را گرامی داشتند و بار دیگر با شهدا و آرمان‌های والای آنان در حفظ ارزش‌های نطام مقدس جمهوری اسلامی بیعت کردند.

گفتنی است بزرگداشت هفته خبرنگار در استان البرز با برگزاری جشنواره مطبوعات «قلم برتر» و تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری آغاز شد و علیرغم گرمای طاقت‌فرسای هوا و تعطیلی‌های گاه و بیگاه ساعاتی و روزانه ادارات استان با هدف صرفه‌جویی در مصرف بهینه برق، تجلیل از خبرنگاران ادامه دارد.

در این راستا مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز نیز ضمن تبریک روز خبرنگار بر لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت تقدیر از فعالان عرصه اطلاع رسانی در هفته خبرنگار تأکید کرد و خطاب به آنان گفت: در راستای تکریم از این قشر فرهنگی و تلاشگر و اعتلای جایگاه خبر و رسانه نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی در خصوص تجلیل و تقدیر شایسته از خبرنگاران و فعالان این عرصه که زحمت اطلاع رسانی و  انعکاس دستاوردها و خدمات مرتبط به آن دستگاه و سازمان را به دوش می کشند اقدام کنند.

خبرنگار: عفت السادات حسینی

https://www.najvayeagahi.ir/@309