دوشنبه, 26 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 430 تاریخ: شنبه، 10 شهریور 1403 - 12:50

همایش هدایت تحصیلی ویژه داوطلبین شاهد و ایثارگر کنکور سراسری در البرز برگزار شد

همایش مشاوره و هدایت تحصیلی گروهی داوطلبین شاهد و ایثارگر کنکور سراسری با حضور «امیرحسین دانش کهن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و 60نفر از داوطلبین شاهد و ایثار استان البرز برگزار شد.

به گزارش نجوای آگاهی؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این همایش گفت: ارائه مشاوره تحصیلی از اهمیت بالاتری برخوردار است و قطعاً نقش مؤثری در انتخاب مسیر زندگی دانشجویان خواهد داشت.

«امیرحسین دانش کهن» در این همایش با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و هفته دولت بحث مشاوره را یک بحث جدی در تمام مقاطع زندگی دانست و گفت: مشاوره تحصیلی از اهمیت بالاتری برخوردار است و قطعاً نقش موثری در انتخاب مسیر زندگی دانشجویان خواهد داشت و می‌تواند از مواجه‌شدن با برخی مشکلات جلوگیری کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: تلاش بنیاد در حوزه آموزش هدایت تحصیلی فرزندان عزیز ایثارگران از مهدکودک تا دانشگاه است، همین هدایت سبب می‌شود تا جامعه هدف در عرصه‌های اجتماعی موفق باشند و در اداره جامعه نقش مؤثری را بتوانند ایفا کنند.

در این همایش که در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و عمل به قانون جامع خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، قوانین مربوط به جامعه ایثارگری در حوزه تحصیل در دانشگاه و مباحث انتخاب رشته توسط لطفی کارشناس هدایت تحصیلی ارائه گردید.

گفتنی است پرسش و پاسخ با حاضرین و توضیح و بررسی مسائل انتخاب رشته از اهم برنامه‌های این نشست بود.

https://www.najvayeagahi.ir/@430