دوشنبه, 26 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 432 تاریخ: شنبه، 10 شهریور 1403 - 13:34

ایمن‌سازی ترافیکی مدارس انجام می‌شود

معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس گفت: در راستای استقبال از مهر، ایمن‌سازی ترافیکی و آسفالت محوطه مدارس مورد نظر آموزش و پرورش در اسرع وقت انجام می‌شود.

به گزارش نجوای آگاهی؛ «امیرحسین سلیمی»  در نشست ستاد استقبال از مهر در خصوص خدمات قابل ارائه حوزه عمران شهرداری در مدارس، اظهار کرد: خدمات عمده حوزه عمران در مدارس خط کشی عابر پیاده، نصب تابلوهای هشداردهنده و ایمن‌سازی است که سال گذشته این اقدامات در بیش از ۷۰ مدرسه در سطح شهر توسط مدیریت حمل و نقل ترافیک انجام شده است.

 وی افزود: آموزش و پرورش لیست مدارسی که به خدمات شهرداری به‌ویژه نصب علائم ترافیکی و ایمن‌سازی نیاز دارد، به شهرداری ارائه کند تا برنامه‌های پیمانکاران را مشخص و در اسرع وقت در این خصوص اقدام کنیم.

 معاون عمران شهرداری فردیس با اشاره به اینکه آسفالت مدارس توسط اکیپ‌های لکه‌گیری شهرداری انجام می‌شود، گفت: در دو سال گذشته آسفالت مورد نیاز مدارس توسط اداره کل نوسازی مدارس تأمین می‌شد و اجرای آن برعهده شهرداری بود. سال گذشته عملیات آسفالت توسط شهرداری فردیس در ۳۵مدرسه انجام شد و امسال هم آمادگی لازم برای اجرای آسفالت در مدارس مورد نظر آموزش و پرورش را دارد.

 وی با بیان اینکه شهرداری فردیس نهایت همکاری و تعامل را با آموزش و پرورش دارد، یادآور شد: به منظور رفاه حال دانش‌آموزان، در ایام بازگشایی مدارس عملیات عمرانی در سطح شهر در نقاطی که نزدیک به مدارس است، متوقف می‌شود.

https://www.najvayeagahi.ir/@432