دوشنبه, 26 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 436 تاریخ: شنبه، 10 شهریور 1403 - 16:12

امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری فردیس با شبکه بهداشت و درمان

مدیر زیبا سازی شهرداری فردیس گفت: تفاهم‌نامه‌ای با موضوع جوانی جمعیت ما بین زیباسازی شهرداری فردیس و شبکه بهداشت و درمان منعقد شد.

به گزارش نجوای آگاهی؛ «محمد حسین جعفری» در جلسه‌ای که صبح امروز در بیمارستان شهید سردار سلیمانی برگزار شد، با بیان این مطلب که همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان فردیس با شهرداری در راستای اجرای برنامه‌های جوانی جمعیت و حمایت از خانواده است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و تبلیغات محیطی تأثیر به‌سزایی در ایجاد شناخت و آگاهی شهروندان دارد.

مدیر زیباسازی ترویج و آگاهی‌بخشی نسبت به آثار مثبت فرزندآوری، ارتقای فرهنگ ازدواج، آموزش و فرهنگ‌سازی در رابطه با فرزند بیشتر زندگی شادتر، اهمیت نقش جوان و پویا در مسیر پیشرفت کشور، ترویج فرهنگ فرزن آوری و افزایش موالید در نتیجه نسل جوان را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه دانست.

وی ادامه داد: انجام تبلیغات ترسیمی در جداره‌های شهر، همکاری مستمر و مؤثر در برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای مرتبط با موضوع جوانی جمعیت، ارائه استند تبلیغاتی و اکران توسط زیباسازی شهرداری فردیس  نیز از جمله اقدامات مشترکی  است که در این تفاهم‌نامه قید شده است.

جعفری انتشار پیام‌های شهروندی در سطح شهر را یکی از اهداف و  دغدغه‌های مدیریت شهری فردیس دانست و ادامه داد: ترویج فرهنگ شهروندی، فرهنگ‌سازی و کار فرهنگی، موضوعات بهداشتی و آموزشی در شهر بسیار ضروری است.

https://www.najvayeagahi.ir/@436