پنجشنبه, 29 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 482 تاریخ: سه‌شنبه، 20 شهریور 1403 - 16:04

برگزاری جشنواره ورزشی محلات پس از ۷ سال توقف

شهردار کرج به برپایی هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات در کرج توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این کلانشهر اشاره کرد که پس از یک دوره توقف حدود هفت ساله، مجدد به اجرا درآمده است.

به گزارش نجوای آگاهی؛ «مهرداد کیانی» آخرین دوره برگزاری این مسابقات را سال ۹۶ عنوان کرد که آن زمان با حضور نزدیک به ۱۵ هزار نفر برگزار شد و علاقه‌مندان و شرکت کنندگان زیادی را به خود اختصاص داده بود.

 این مسئول اضافه کرد: بر همین اساس مقدمات برگزاری هفتمین دوره این مسابقات انجام شد و حضور ۲۰ رشته متنوع، جذاب و پرمخاطب در آن مورد تأیید قرار گرفت.

 شهردار کرج با تأکید بر اینکه این جشنواره ورزشی با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهایی که در آن معرفی می شوند، می‌تواند به یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی کشور با محوریت محلات تبدیل شود، بیان کرد: تاکنون فرایند ثبت‌نام تیم‌های مینی والیبال و بوکس به پایان رسیده است.

 وی ادامه داد: در رشته مینی والیبال ۲۱۷ تیم و در رشته بوکس ۲۱۸ تیم شامل تیم‌های دختران و پسران در رده‌های مختلف سنی، با هم رقابت می‌کنند.

 کیانی افزود: گروه‌بندی نفرات و تنظیم جدول مسابقات انجام شده و پس از برگزاری قرعه کشی، مسابقات مرتبط با این دو رشته در سالن ورزشی شهدای شهرداری کرج و سالن بوکس شهید عجمیان آغاز شده است.

 به گفته کیانی، شرکت در این مسابقات از شروع ثبت‌نام تا پایان آن، برای عموم شهروندان رایگان است و پس از مسابقات پایانی هر رشته نیز به نفرات برتر و تیم‌های قهرمان جوایز نقدی تقدیم خواهد شد.

https://www.najvayeagahi.ir/@482