پنجشنبه, 29 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 484 تاریخ: سه‌شنبه، 20 شهریور 1403 - 16:37

ارتقای سیستم‌های پایش تصویری شهر فردیس

مدیر نوسازی، تحول اداری و فناوری شهرداری فردیس گفت: به منظور افزایش کیفیت و زمان ثبت تصاویر، دوربین‌های موجود در میادین (فلکه‌های) اصلی شهر تعویض و به روز رسانی شد.

به گزارش نجوای آگاهی؛ «علیرضا تقی‌پور» اظهار کرد: به منظور  کنترل ترافیک و ارتقای امنیت شهر، ارتقای سیستم پایش تصویری  سطح شهر فردیس در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و  تمامی دوربین‌های فلکه‌های اصلی فردیس تعویض  و دوربین‌های سایر نقاط نیز به مانیتورینگ شهری متصل شد.

 وی ارتقای تجهیزات کنترل و نظارت و مرکز مانیتورینگ را در کنترل ترافیک شهری، کاهش تصادفات رانندگی، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و ارتقای امنیت در شهر مؤثر دانست.

 مدیر نوسازی، تحول اداری و فناوری شهرداری فردیس گفت: با توجه به جمعیت فردیس و حجم تردد در معابر شهر،  ارتقای دوربین‌های پایش تصویری به ویژه در فلکه‌ها، در آستانه آغاز سال تحصیلی، اقدامی پیشگیرانه در راستای کاهش جرائم و تصادفات و ارتقای امنیت شهروندان به ویژه  دانش‌آموزان است که به همت مدیریت شهری فردیس انجام شده است.

 وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهر در جهت افزایش کیفیت خدمات به شهروندان از جمله  اولویت‌های شهرداری  فردیس  است که تلاش می‌کنیم در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب گام برداریم.

https://www.najvayeagahi.ir/@484