پنجشنبه, 29 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 485 تاریخ: سه‌شنبه، 20 شهریور 1403 - 19:00

فردیس روی ریل عمران و آبادی

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: طی ۲ سال اخیر با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف، فردیس به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش نجوای اگاهی؛ «سید حمید یعقوبی» با بیان این مطلب که با تلاش و همت مجموعه مدیریت شهری  و  با حمایت های مسئولین شهر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های خوبی در سطح شهر هستیم، اظهار کرد: تلاش شده که پروژه‌ها در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت لازم اجرا و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در این دوره، مدیریت شهری با سیاست تکمیل پروژه‌های نیمه ‌کاره و آغاز پروژه‌های تأثیرگذار با اولویت ساخت در مناطق کم برخوردار با استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در شهر اقدام کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس خدمت به شهروندان را مهم‌ترین وظیفه مدیریت شهری دانست و افزود: خروجی کار عمرانی و توسعه شهر رضایت شهروندان را به دنبال دارد.

وی با بیان این مطلب که مدیران اجرایی با تمام توان درحال خدمت‌رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: هدف تمامی مدیران در شهر فردیس رفع مشکلات مردم است و برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

یعقوبی با بیان این مطلب که ثبات در مدیریت شهری فردیس منتج به پیشرفت عمرانی شهر شده است، تصریح کرد: با حضور مهندس احمدی نژاد به‌عنوان شهردار فردیس در بخش‌های عمرانی عملیات اجرایی بسیار مؤثری در شهر انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: با  رهنمودهای پدرانه امام جمعه فردیس، تدابیر فرماندار شهرستان فردیس به عنوان نماینده دولت در شهر فردیس، همکاری و تعامل  شورای اسلامی شهر، همت شهردار و همکاران شهرداری، فردیس در ریل عمرانی قرار گرفته است.

وی در پایان از حمایت و  همدلی امام جمعه فردیس، فرماندار، دستگاه‌های نظارتی و  تمامی مسئولینی که تمام قد برای ثبات در مدیریت شهری ایستادند تشکر و قدردانی کرد

https://www.najvayeagahi.ir/@485