جمعه, 30 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 508 تاریخ: پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 18:58

جشن بزرگ «محمدِ صادق» در کرج برگزار می‌شود

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: جشن بزرگ محمدِ صادق (ص) با حضور هنرمندان مطرح کشور در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار می‌شود.

به گزارش نجوای آگاهی؛ «امیر اشتری» با تبریک آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن هفته پر برکت وحدت و لزوم برگزاری برنامه‌های فاخر در نکوداشت ایام ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، جشن بزرگ و پرشکوهی با حضور هنرمندان مطرح کشور در شهر کرج برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن در روز جمعه ۳۰ شهریورماه ساعت ۱۹، در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: با وجود تقارن جشن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، برنامه‌ریزی لازم برای گرامیداشت این روزهای افتخارآفرین در جدول اجرای این جشن بزرگ انجام شده است.

اشتری گفت: سخنرانی دکتر عزیزی کارشناس مذهبی مطرح کشور، اجرای مهدی یغمایی از خوانندگان ملی، مداحی سجاد محمدی ذاکر کشوری، شعرخوانی حامد عسگری شاعر نامی کشور با اجرای شفیع شعله کار از مجریان توانمند صدا و سیما، از بخش‌های مختلف جشن بزرگ محمدِ صادق(ص) خواهد بود.

وی از تمامی شهروندان عزیز دعوت کرد تا در این جشن بزرگ حضور پیدا کنند و برای ثبت نام رایگانِ حضور و قرعه کشی، عبارت «محمدِ صادق» را به شماره پیامکی ۱۰۰۰۴۰۰۰۱۰۰۱۱۱ ارسال کنند.


https://www.najvayeagahi.ir/@508