جمعه, 30 شهریور 1403 فارسی
کد خبر: 517 تاریخ: پنجشنبه، 29 شهریور 1403 - 19:22

افتتاح دفتر نمایندگی بانک خون بندناف رویان در فردیس

رئیس جهاد دانشگاهی البرز از آغاز فعالیت دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در فردیس با هدف ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌ها خبر داد.

به گزارش نجوای آگاهی؛ «غلامرضا اسکندریان» بیان کرد: بانک خون بند ناف رویان از سال  ١٣۹۳ در استان البرز راه‌اندازی شده و در طول فعالیت ۱۰ ساله خود موفق به ذخیره سازی حدود پنج هزار نمونه شده است.

اسکندریان فعالیت بانک خون بند ناف البرز را فعالیتی در راستای مسئولیت اجتماعی این نهاد عنوان کرد و گفت: هر چه خانواده‌ها از مزایای ذخیره‌سازی خون بند ناف نوزاد خود آگاهی داشته باشند از این خدمت جهاد دانشگاهی هم استقبال بیشتری می‌کنند.

وی ادامه داد: سلول‌های بنیادی خون بندناف قابلیت درمان بیش از ۸۰ نوع بیماری خونی، فلج مغزی اطفال و... را دارد بنابراین خانواده‌هایی که در آستانه تولد فرزند هستند می‌توانند با ذخیره خون بندناف فرزندشان در بانک خون بندناف فامیلی رویان، از این سرمایه برای سلامت خانواده خود در آینده استفاده کنند.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف در فردیس گفت: بدون شک این دفتر که جنب کانال شرقی فردیس راه اندازی شده، می‌تواند خدمات مطلوبی به خانواده‌های متقاضی ذخیره خون بند ناف در این شهرستان ارائه دهد. 

این مسئول با تاکید بر اینکه با تمهیدات صورت گرفته شرایط ذخیره خون بند ناف تسهیل شده، تصریح کرد: ممکن است برخی خانواده‌ها به خاطر شرایط مالی نتوانند نسبت به ذخیره خون بند ناف نوزادشان منصرف شوند ولی امکان پرداخت اقساطی مبلغ ذخیره سازی و نگهداری خون بند ناف فراهم شده تا از این لحاظ خانواده دغدغه اقتصادی و تامین هزینه آن را نداشته باشد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۶۳۴۴۸۷۵۵۵  تماس بگیرند.

https://www.najvayeagahi.ir/@517