جمعه, 27 مهر 1403 فارسی
کد خبر: 627 تاریخ: پنجشنبه، 26 مهر 1403 - 11:59

روابط‌عمومی‌ها، کلید موفقیت سازمان‌ها با تقویت ارتباطات مردمی و کاربرد فناوری‌های نوین

«عبدالحمید محمدی» دستیار رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در امر مردمی‌سازی در گردهمایی روابط‌عمومی‌های سازمان منابع طبیعی کشور گفت: مدیران رابط عمومی جایگاه رفیعی دارند و در این جایگاه می‌توانند سازمان‌ها را به اوج موفقیت برسانند، لذا با مشارکت گرفتن از مردم، بروز رسانی در فنّاوری‌های جدید، ایده‌پردازی و ایجاد ارتباطات نزدیک با مدیران می‌توانند آینده‌ای روشن را رقم بزنند.

به گزارش نجوای آگاهی؛ «عبدالحمید محمدی» در دومین روز از گردهمایی مسئولین روابط‌عمومی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با خطاب قراردادن مسئولین روابط‌عمومی گفت: آنچه می‌تواند ما را به هدف برساند عامل ارتباطی است و این عامل اگر قوی باشد چه در خانواده، چه در جامعه و چه در هر ارگانی عامل موفقیت و اعتلای ما خواهد شد.

  وی در ادامه افزود عامل موفقیت هر مدیری عملکرد خوب روابط‌عمومی مربوط به سازمان تحت امر اوست و عامل هر شکستی نیز دورشدن روابط‌عمومی از مدیران مجموعه خواهد بود پس ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا سازمان خود را که سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور است به اوج موفقیت برسانیم.

  عبدالحمید محمدی همچنین نوید اتفاقات خوبی را در حوزه روابط‌عمومی‌های منابع طبیعی در آینده‌ای نزدیک داد و گفت: به دنبال این هستیم که روابط‌عمومی را به یک اداره مستقل و دارای چارت و ساختار اداری تبدیل کنیم تا در آینده دارای جایگاه و عملکرد بهتر باشد.

 این مقام مسئول که خود معاونت دفتر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را نیز در کارنامه دارد، تأکید کرد: مسئولین روابط‌عمومی هیچگاه نباید در مواجهه با مدیران استان دچار خجالت‌زدگی و از این قبیل افعال شوند؛ بلکه باید با رویی گشاده، بی‌واسطه و در ارتباط دائمی و مستقیم با ایشان باشند.

وی مسئولین روابط‌عمومی را به توانمندسازی کارشناسان این حوزه توصیه کرد و گفت نباید از فناوری‌ها، سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای روز عقب ماند و بلکه باید تلاش کرد با به‌روزرسانی مجموعه خود، با ایجاد شیوه‌های جدید ارتباطی و تعاملی از این مباحث بیشترین بهره را برد؛ لذا منتظر دفتر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان نمانید و تجارب خود در مناطق سه‌گانه روابط‌عمومی‌های کشور را به دفتر روابط‌عمومی سازمان اعلام کنید و راه‌های جدید را در این حوزه باز کنید.

وی در حوزه مردمی‌سازی نیز تصریح کرد مردمی‌سازی قائم به شخص یا قائم به دولت نبود، بلکه پیام مقام معظم رهبری، نگاه و فرمایشات ایشان بود که در دولت شهید رئیسی شکل گرفت و سپس کانونی به نام مردمی‌سازی در ریاست‌جمهوری، استانداری‌ها و سایر ارگان‌ها تشکیل شد که اعضای آن نیز بیشتر از میان روابط‌عمومی‌ها گزینش شدند. ان‌شاءالله در اولین گردهمایی ملی مردمی‌سازی در آینده‌ای نزدیک شاهد گزارش اقدامات عزیزان خواهیم بود .

  عبدالحمید محمدی همچنین توفیقات در تحقق اهداف در حوزه منابع طبیعی و در حوزه انفال را در گرو مشارکت مردم و همراهی مردم دانست و گفت: هرجا که مردم پای‌کار بوده است ما موفق بوده‌ایم که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس بود.

گفتنی است طی این مراسم، «حسن وحید» سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، با اهدای لوح تقدیر به «بهرام بهرامی رشید» از خدمات ارزشمند وی در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباطات سازمانی تشکر کرد.



https://www.najvayeagahi.ir/@627
پیشنهاد سردبیر