به گزارش نجوای آگاهی؛ «مرتضی ولی پوری» با بیان این مطلب در آیین گشایش ساختمان جدید شعبه کرج شرکت بیمه دی که با حضور مدیرعامل بیمه دی، رئیس کل بیمه مرکزی، تعدادی از معاونین و مدیران ستادی بیمه دی، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مقامات استانی و شبکه فروش این استان برگزار شد، اظهار داشت: بشر امروزی به منظور جلوگیری از ضررهای مالی و اقتصادی با توجه به حوادث و اتفاقات، نیاز به صنعت بیمه دارد.
وی افزود: شرکتهای بیمهای خصوصی و دولتی بسیار زیادی طی چند دهه اخیر پا به این عرصه گذاشتهاند که میتوانند به عنوان یکی از ابزارهای مهم مدیریتی در کشور معرفی شوند.
این مسئول خاطر نشان کرد: آنچه در رابطه با صنعت بیمه حائز اهمیت است اینکه شرکتهای بیمه گر باید به گونهای تلاش و فعالیت کنند که اقتصاد افراد و به طور کلی اقتصاد کشور در جریان حوادث خدشهدار نشود.
ولیپوری با اشاره به اینکه فعاليت بيمهها باید به گونهای باشد که موجب اعتماد عمومی شود، یادآور شد: خوشبختانه قالب شركتهای بيمه به ويژه بيمه دی باعث جلب اعتماد عمومی شدهاند به طوری که خدمات آنان بویژه بيمه دی به جامعه ايثارگران بر كسی پوشيده نيست.
به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز رعایت حسن نیت از سوی بیمهگر و بیمه گذار نکته قابل تأملی است که با گماردن نيروهای خوشرفتار و قانونمدار به هنگام مراجعه مردم میتواند به تحقق این مهم کمک کند.
«مجید بهزاد پور» رئیس کل بیمه مرکزی نیز در این نشست با اشاره به قرارداد درمان خانواده معزز شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: شرکت بیمه دی به عنوان یکی از اعضای صنعت بیمه کشور افتخار خدمترسانی به این قشر معزز را دارد و به دلیل وجود یکی از مگا پروژههای درمانی کشور در این شرکت، حائز اهمیت است.
وی افزود: در سند تحول دولت، برای صنعت بیمه ۲۲ هدف دیده شده است که نشان از اهمیت این صنعت دارد و امید میرود با بهرهگیری از این فرصت بتوانیم افقهای روشنی را پیش روی صنعت بیمه متصور شویم.
مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین از دیگر سخنرانان این آئین بود. وی با اشاره به برنامه های آتی شرکت گفت: در شرکت بیمه دی اولین گام برای جلوگیری از روزمرگی، تدوین یک برنامه عملیاتی در ادامهی برنامه های توسعه ای قبلی بود که طی آن اهداف اصلی، برنامه ها و پروژه هایی در بستر الکترونیک و قابل پایش تعریف شد که مسیر اصلی ما برای نیل به اهداف کلان شرکت را ترسیم کرده است.
موهبتی افزود: شرکت بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی، سودآوری پایدار و کسب درآمد را به عنوان اصلی ترین هدف خود دنبال می کند تا بتواند با مدیریت هزینه ها و حفظ ارزش های سازمانی پاسخگوی صاحبان سهام و سایر ذینفعان خود باشد.
مدیرعامل بیمه دی درخصوص مشتری مداری و تکریم آنان اظهار کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشتریان و جامعه می تواند اعتماد عمومی را نسبت به صنعت بیمه بالا ببرد و در نتیجه حرکت به سوی
فرهنگ سازی بیمه را تسهیل بخشد، که این مهم از اهداف تعریف شده صنعت بیمه نیز می باشد.
وی همچنین با تاکید بر خدمت رسانی بر محور سلامت الکترونیک عنوان کرد: تحول دیجیتال، و خدمت رسانی در بستر الکترونیک رمز موفقیت بیمه دی خواهد بود. همچنین هوشمند سازی و استفاده از هوش مصنوعی برای تسریع خدمت رسانی و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات بیمه ای می تواند وجه تمایزی برای بیمه دی در آینده ای نه چندان دور باشد.
گفتنی است در پایان این نشست از پدر شهید معزز محسن کمالی دهقان تجلیل و قدردانی شد.